Veelgestelde vragen

Welke betaalmethodes kan ik bij Carbonella Suits gebruiken?

U kunt bij Carbonella Suits op de volgende manieren betalen: Visa, MasterCard of Bancontact.

Waarom lukt mijn betaling niet?

Er zijn verschillende oorzaken waardoor (er) betalingsproblemen kunnen voorkomen. Volgende stappen kunnen helpen uw betaling goed af te ronden:

  1. Bekijk of u alle persoonlijke informatie en kredietkaartgegevens juist hebt ingevuld.
  2. Maak gebruik van een andere betaalwijze, zoals Visa of MasterCard.
  3. Als foutmeldingen blijven aanhouden, kunt u tevens contact opnemen met uw bank. Onvoldoende beschikbaar saldo kan een probleem vormen. Het is mogelijk dat uw bank de betaling wegens veiligheidsredenen blokkeert.
  4. Voor overige vragen kunt u steeds contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik een product retourneren of ruilen?

Gezien onze producten maatwerk zijn, staan wij niet in voor de retournering ervan. Uw maten worden vooraf opgemeten door een Master Tailor om u te waarborgen tegen fouten.. Mochten de maten verschillen van de werkelijke verkregen producten, dan kunt u steeds met ons contact opnemen voor een nieuwe bestelling via contact@carbonellasuits.be.

Biedt Carbonella Suits ook online maatwerk aan?

Maatwerk is online niet beschikbaar, aangezien maatwerk een vak apart is. Maten worden steeds op verschillende punten opgemeten opdat we alles in goede banen kunnen leiden. U kunt zich steeds gratis laten opmeten in onze showroom (zie contactpagina) of op een van onze evenementen (zie evenementen).

Is het mogelijk om een kostuum te kopen waarvan de broekmaat verschilt van het jasje?

Zeker en vast. Bij Carbonella Suits is elk product apart verkrijgbaar en bovendien in verschillende maten. Dit is uiteraard te danken aan ons maatwerk. Laat u gerust opmeten op ons kantoor op afspraak of op een van onze evenementen (zie hier).

Moet ik een account aanmaken om online te bestellen?

Eens uw maten zijn opgenomen door een van onze Master Tailors verkrijgt u een Carbonella Suits online account. Het hebben van een account heeft vele voordelen.

  • Eenvoudig beheer van uw accountgegevens
  • Steeds een overzicht van de huidige bestellingstatus en eerdere aankopen ter uwer beschikking.
  • Bewaar uw maatinformatie
  • Bewaar uw persoonlijke gegevens
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, verzoeken wij u met ons contact op te nemen. U kunt ons steeds bereiken via contact@carbonellasuits.be.

Hoe doe ik een aankoop online?

U zult merken dat een aankoop online heel eenvoudig is. In onze webstore kunt u steeds gemakkelijk alle producten terugvinden in de verschillende categorieën.

Tevens kunt u ook onmiddellijk naar de configurator gaan om uw keuze van kostuum/hemd volledig samen te stellen.

Eens alles naar wens is, kunt u overgaan tot aankoop van het gewenste product. De knop afrekenen en uw bestelling is volledig afgerond.

Wat moet ik doen bij vragen en/of opmerkingen over jullie product of service?

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft over het aangekochte product of onze service, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om u binnen de vier uur te beantwoorden per mail.

Verkoopt Carbonella Suits giftcards?

Giftcards kunnen verkregen worden op ons kantoor of op een van onze evenementen. Het bedrag dat u wenst toe te kennen is onbeperkt.

Mocht u deze toch graag online wensen aan te schaffen, dan kunt u steeds een mail sturen met uw aanvraag naar contact@carbonellasuits.be.

Tot wanneer is mijn giftcard geldig?

Onze giftcards zijn onbeperkt geldig.

Zijn giftcards bruikbaar online?

Giftcards zijn enkel bruikbaar als u een rechtstreekse afspraak maakt in onze showroom met een van onze ambassadeurs.

Bieden jullie ook een corporate tailoring service aan?

Carbonella Suits biedt organisaties de mogelijkheid om mannelijke werknemers te kleden die representatief moeten zijn op bijvoorbeeld beurzen of evenementen. Wij helpen u graag bij het samenstellen van de kleding waarbij je keuze hebt uit een enorm ruim aanbod in pasvormen en stoffen.

Vervolgens worden de kostuums, hemden en vesten in onze showroom te Gent opgemeten. Het is ook perfect mogelijk om dit bij u op bedrijf op te meten. Bij levering kan een Ambassadeur op locatie aanwezig zijn om kleine aanvullende aanpassingen te maken.

Wens u hierover meer informatie te krijgen? Contacteer ons dan op 09 233 10 86 of per mail op contact@carbonellasuits.be.

In welke landen bezorgt Carbonella Suits bestellingen?

Carbonella Suits verzendt enkel binnen België. In de toekomst zal dit ook in Nederland mogelijk zijn.

Wat zijn de bezorgtijden en kosten van mijn bestelling?

Bij Carbonella Suits streven we ernaar uw bestelling binnen de vier weken te bezorgen. Wij rekenen voor verzendkosten € 15,00 aan.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Uw Carbonella Suits-bestelling wordt door Bpost bezorgd. Uw volgnummer kunt u in de bevestigingse-mail terugvinden en onder "Mijn account". Uw levering kunt u volgen op www.depost.be/track.