BESTELLEN & BETALEN

BESTELLEN

Om een product te bestellen, ga je naar de configurator waar je jouw vest, hemd, broek of ondervest kunt samenstellen. Na het samenstellen en kiezen van eventuele opties kan je vervolgens klikken op de button „Afrekenen”. Rechts bovenaan de pagina zie je de winkelwagen. Als je deze opent kan je producten verwijderen en/of toevoegen. Configureren en bestellen is enkel mogelijk voor bestaande klanten.

Vervolgens bestaat het bestelproces uit drie stappen: ingeven van verzendadres, daarna van factuuradres en als laatste kan je het totale overzicht inclusief eventuele verzendkosten bekijken. Indien je al eerder jouw adres hebt geselecteerd als „Fast Checkout-adres”, ga je direct naar het overzicht. Tenslotte volgt de betaling, waarbij je de keuze krijgt uit een aantal betaalmethoden. Na betaling ontvang je van jouw bestelling een bevestiging per e-mail.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

BETALEN

Creditcard: Visa en MasterCard. Je kan jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren. Wij zorgen samen met jouw creditcardmaatschappij voor een correcte afhandeling. Jouw creditcard wordt belast op het moment dat je jouw bestelling bevestigt.

GIFTCARDS

Je kan onze giftcard enkel gebruiken voor aankopen bij een afspraak in onze showroom met een van onze ambassadeurs. Giftcards zijn online aan te vragen via contact@carbonellasuits.be.

RETOURNEREN

Carbonella Suits staat geen retournering toe, tenzij de opgenomen maten verschillen van het geleverde product. Mochten de maten correct zijn, maar dient er toch een kleine aanpassing te gebeuren, dan staat Carbonella Suits voor u klaar om deze aanpassingen na afspraak kosteloos uit te voeren. Indien de maten niet overeenstemmen met de bestelling, dan bestellen wij het aangekocht product opnieuw kosteloos voor u.

CARBONELLA SUITS BIEDT EEN VERTROUWD EN VEILIG WINKELPROCES AAN DOOR:

Beveiligde https-betalingsverbindingen

Veilige levering via Bpost

24/7/365 contact met onze klantenservice

Onze klantenservice-medewerkers kunnen jou steeds helpen bij het plaatsen van bestellingen.

CUSTOMER CARE

24/24 en ook zon- en feestdagen. We zijn bereikbaar voor al jouw vragen.